ΘΕΜΑΤΑ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Στη συνέχεια αναφέρονται συνοπτικά οι αρμοδιότητες και τα καθήκοντα των υπευθύνων των διαφόρων τμημάτων σε μια επιχείρηση:

  • ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
  1. Σχεδιάζει τη στρατηγική της επιχείρησης και είναι υπεύθυνος για την υλοποίησή της
  2. Καθορίζει τις δραστηριότητες μετά από εισηγήσεις των υπευθύνων
  3. Καθορίζει και τηρεί χρονοδιάγραμμα εργασιών.
  4. Καθορίζει κριτήρια αξιολόγησης και πριμ παραγωγικότητας.
  5. Ενημερώνει τόσο το Διοικητικό Συμβούλιο όσο και τους υπευθύνους των τμημάτων
  6. Ενημερώνεται για όλες τις εξελίξεις στην αγορά.
  7. Αντιπροσωπεύει την εταιρεία σε εκδηλώσεις και την εκπροσωπεί με την υπογραφή του
  • ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ MARKETING
  1. Χαράζει τη στρατηγική της επιχείρησης μετά από έρευνα αγοράς.
  2. Προωθεί την εικόνα της επιχείρησης ώστε να αυξηθούν τα κέρδη με τη βοήθεια της διαφήμισης αλλά και άλλων μέσων (προσφορές, πιστοποίηση προϊόντων, διαφημιστικά δώρα, κλπ)
  3. Οργανώνει το σύστημα των πωλήσεων.
  4. Επιλέγει και εκπαιδεύει το προσωπικό των πωλήσεων.
  5. Προβλέπει την πορεία των πωλήσεων.
  6. Καθορίζει το σύστημα διαφόρων πληρωμών
  • ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
  1. Συμμετέχει στη διαμόρφωση του καταστατικού.
  2. Συντάσσει τον προϋπολογισμό της εταιρείας
  3. Συντάσσει τον ισολογισμό της εταιρείας
  4. Υπολογίζει τα κέρδη από τις δραστηριότητες της επιχείρησης και τα διανέμει στους μετόχους.
  5. Είναι υπεύθυνος για την τήρηση των λογιστικών βιβλίων από το λογιστήριο της επιχείρησης.
  6. Ειναι υπεύθυνος για το τμήμα κοστολόγησης της παραγωγής των προϊόντων.
  7. Παρακολουθεί τη φορολογική νομοθεσία και επιβλέπει τα φοροτεχνικά της επιχείρησης.
  • ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
  1. Καθορίζει τις προδιαγραφές των παραγόμενων προϊόντων.
  2. Καθορίζει τη δομή και λειτουγία των παραγόμενων προϊόντων από την επιχείρηση.
  3. Σχεδιάζει νέα προϊόντα ή επανασχεδιάζει ήδη υπάρχοντα, βελτιώνοντάς τα.
  • ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
  1. Συντονίζει και υλοποιεί το πρόγραμμα παραγωωής ώστε να παραχθούν προϊόντα υψηλής ποιότητας και μικρού κόστους παραγωγής.
  2. Κατασκευάζει δείγματα των προτεινόμενων προϊόντων.
  3. Σχεδιάζει τη γραμμή παραγωγής υπολογίζοντας τον απαιτούμενο χρόνο.
  4. Βελτιστοποιεί τη γραμμή παραγωγής όπου χρειάζεται.
  5. Εξετάζει όλους τους παράγοντες που επηρεάζον τη γραμμή παραγωγής.
  6. Καθορίζει το σύστημα ελέγχου στα κρίσιμα σημεία της γραμμής παραγωγής.
  7. Προγραμματίζει τη γραμμή παραγωγής και έχει την επίβλεψή της .
  8. Φροντίζει για την αυτοματοποίηση της παραγωγής.
  9. Εξασφαλίζει τις πρώτες ύλες και τον απαραίτητο εξοπλισμό.
  10. Επιλέγει το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό.
  11. Φροντίζει ώστε η παραγωγή να είναι φιλική προς το περιβάλλον.
  • ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
  1. Συντονίζει τις έρευνες και τα πειράματα σχετικά με το παραγόμενο προϊόν.
  • ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
  1. Ασχολείται με τις προσλήψεις προσωπικού.
  2. Σχεδιάζει και ενημερώνει το οργανόγραμμα της επιχείρησης
  3. Διατηρεί και ενημερώνει τους ατομικούς φακέλους των εργαζομένων και δημιουργεί βάσεις δεδομένων.
  4. Φροντίζει για θέματα που αφορούν τους εργαζόμενους (ασφάλιση, άδειες, υπηρεσιακές μεταβολές, απουσίες, κλπ).
  5. Εξετάζει και επιλύει προβλήματα των εργαζομένων.
  6. Συνεργάζεται στον καθορισμό των αποδοχών και των προαγωγών των εργαζομένων.
  7. Σχεδιάζει σύστημα ελέγχου της εργασίας και της απόδοσης των εργαζομένων.
  • ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
  1. Καθορίζει τις απαιτούμενες ποσότητες υλικών.
  2. Συγκεντρώνει στοιχεία με τις προδιαγραφές τους στην αγορά και ζητά προσφορές από τους προμηθευτές.
  3. Ελέγχει την παραλαβή των υλικών και φροντίζει για την ασφαλή αποθήκευσή τους.
  4. Διατηρεί αρχείο με τις παλιές παραγγελίες.
  • ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
  1. Σχεδιάζει και εκτελεί εκπαιδευτικά προγράμματα και σεμινάρια σε όλα τα επίπεδα.
  • ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
  1. Σχεδιάζει συστήματα ελέγχου για κάθε φάση της παραγωγικής διαδικασίας.
  2. Συντάσσει αναφορές σχετικά με τα αποτελέσματα του ποιοτικού ελέγχου.
  3. Ελέγχει τον εξοπλισμό που χρησιμοποιείται κατά την παραγωγική διαδικασία.
  • ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗΣ
  1. Καθορίζει και εφαρμόζει κανόνες ασφαλείας σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία.
  2. Ελέγχει και φροντίζει για τη συντήρηση των μηχανημάτων.
  3. Εκπαιδεύει το προσωπικό σχετικά με θέματα ασφάλειας και υγειενής.
  4. Τοποθετεί αφίσες και ενημερωτικές πινακίδες όπου είναι απαραίτητο.
  5. Εξασφαλίζει προληπτικές εξετάσεις του προσωπικού για προστασία από βιομηχανικές ασθένειες όπου χρειάζεται.
  6. Προετοιμάζει σχέδια έκτακτης ανάγκης.
  7. Φροντίζει για την εξασφάλιση καλών συνθηκών εργασίας.
  8. Δημιουργεί και τηρεί αρχείο με όλα τα ατυχήματα πο έχεουν συμβεί στην επιχείρηση.
  9. Φροντίζει για την παροχή αποζημίωσης σε περίπτωση ατυχήματος.
  • ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
  1. Φροντίζει για την καλή επικοινωνία της διοίκησης με τους μετάοχους αλλά και τους εργαζόμενους.
  2. Φροντίζει για την καλή επικοινωνια με πελάτες, προμηθευτές και  καταναλωτές.
  3. Προβάλλει την επιχείρηση.
  4. Ενημερώνει τους εργαζόμενους σχτικά με θέματα που τους αφορού.
  5. Διοργανώνει γιορτές και άλλες εκδηλώσεις για τους εργαζόμενους και φροντίζει για κοινωνικές παροχές (δωρεές, κλπ)
  • ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
  1. Σχεδιάζει, εγκαθιστά και συντηρεί το πληροφοριακό σύστημα της επιχείρησης.
  2. Παρέχει τεχνική βοήθεια και εκπαίδευση στους χρήστες τους συστήματος.
Σχόλια
  1. Ο/Η Kvsdfe@fe> λέει:

    Χρήσιμο.

    • Ο/Η techteach λέει:

      Το ελπίζουμε!

      • Ο/Η Xart Nikoleta λέει:

        πως 8α φτιαξουμε οργανογραμα ?ΣΟΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΘΕΛΩ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Ο/Η techteach λέει:

        Θα πας στο μενού Επιχείρηση -> Οργάνωση διοίκηση επιχειρήσεων ή στη σελ. 22 του βιβλίου. Μαζί με τον τίτλο κάθε διευθυντή θα βάλεις και το όνομα του αντίστοιχου μαθητή του τμήματός σου.

  2. Ο/Η fhei w λέει:

    ligo pio anaptygmena den mporoysate na ta exete?

  3. Ο/Η dfghfyt λέει:

    den voithate katholou to thema tha itan an vazate oloklires tis ergasies mesa kai emis apla kana ena kopi paste kai telioss i ipothesi tora….

    • Ο/Η techteach λέει:

      Η άποψή μας είναι πως οι εργασίες δεν πρέπει να γίνονται με copy – paste μόνο… Εξάλλου η σελίδα είναι προσαρμοσμένη στον τρόπο που γίνεται το μάθημα στο σχολείο μας.

    • Ο/Η eleni aradi λέει:

      η εύκολη λύση…

  4. Ο/Η Brandon Gervacio λέει:

    ειναι παραπολυ χρησιμη αφτη η ιστοσελιδα <3

  5. Ο/Η watchup λέει:

    ναι ρρ παιδια δικιο εχει το παιδι λιγο πιο ανεπτιγμενα δν μπορουσατε

  6. Ο/Η anonymous λέει:

    πάρα μα πάρα πολύ χρήσιμο… βοήθησε πολύ…

  7. Ο/Η AndreasFlokas λέει:

    kala ayta ta exei kai to BIBLIO

  8. Ο/Η joanna λέει:

    auto p eipe to paidi gia to copy pastee….<3 toulaxiston voh8hsteme pws 8a sxediasw ergostasio nerou dn 3erw tipota xreiazomai voh8eia :"(

  9. Ο/Η kostas o lolistas λέει:

    πολυ χρησιμο . Με βοηθησε πολυ στην εργασια μου . Ευχαριστω πολυ !!!

  10. Ο/Η we are anonymous !!! λέει:

    para ma para ma para ma para ma para ma para poly xrisimo !!!

  11. Ο/Η axtsoy λέει:

    pio aneptigmena den ginotane

  12. Ο/Η Kitsos λέει:

    ekpliktiko gia tis ergasies tou 1ou k 3ou triminou…

  13. Ο/Η Kitsos λέει:

    ena pl kalo voithima gia t 2a gimnasioy

  14. Ο/Η kastanos λέει:

    Den me boi8ane kai poly

  15. Ο/Η Μιχάλης Βασίλης λέει:

    kathe fora poy exoume diefthintes , ego ki i kathigitria mou ta exoume grammena idia.Mipos sas exoun anakalipsei oi kathigites?

    • Ο/Η techteach λέει:

      Ε, δεν είναι κακό αυτό. Ούτε κρυβόμαστε! Χαιρόμαστε να βοηθάμε όποιον μπορούμε, οκ;

  16. Ο/Η eleni λέει:

    μπορείτε να μου πείτε κάποια ιδέα για την εργασία μου;το θέμα είναι τα γαλακτοκομικά προϊόντα :)

    • Ο/Η techteach λέει:

      Εδώ δεν μπορούμε να σου δώσουμε τέτοιες πληροφορίες. Μπορείς όμως να κοιτάξεις σε κάποια εγκυκλοπαίδεια ή στο διαδίκτυο. Το θέμα σου όμως είναι πολυδιάστατο. Όλα τα γαλακτοκομικά; Ο τρόπος παρασκευής, συσκευασίας και συντήρησής τους; Η διατροφική τους αξία; Αν πρόκειται για όλα μαζί, είναι ολόκληρο βιβλίο! Μάλλον θα έπρεπε να συγκεκριμενοποιήσεις περισσότερο το αντικείμενό σου.

  17. Ο/Η jim λέει:

    Εάν μπορούσατε πιο ανεπτυγμένα για να πάρουμε ιδέες , αφού δεν υπάρχουν πουθενά στο internet!!!!!!!!!!!

  18. Ο/Η jim λέει:

    Ευχαριστώ!!!!!

  19. Ο/Η dimitra λέει:

    πιστεύω οτι θα ήταν καλύτερα άμα ήταν λίγο πιο αναπτυγμένα

    • Ο/Η techteach λέει:

      Είναι πρόθεσή μας να τα αναπτύξουμε περισσότερο, μας λείπει ο διαθέσιμος χρόνος. Θα προσπαθήσουμε το συντομότερο.

  20. Ο/Η LOLA BUNNY λέει:

    Το βιβλίο λέει ακαταλαβίστικα οπότε είναι πολύ χρήσιμο συνχαρητίρια

  21. Ο/Η Γιωργος Ιτσιος λέει:

    μετριο αλλα εκανε την δουλεια του

  22. Ο/Η angel λέει:

    Βοηθάει πολύ !! :)

  23. Ο/Η antonaras λέει:

    liga logia polles praxis!!!!

  24. Ο/Η christina λέει:

    poli xrisimi selida fxaristoume poli!!!!!!

  25. Ο/Η jeny λέει:

    Polu me boh8hse kai emena alla kai tous filous mou se mia ergasia me ergostasio gia kadous aporrhmaton alla 8elo kialles plhrofories. Mhpos mporeite na me boh8hsete????? :-)

    • Ο/Η techteach λέει:

      Ευχαρίστως να σε βοηθήσω, αν μπορώ. Για ποιο θέμα ακριβώς θέλεις περισσότερες πληροφορίες;

  26. Ο/Η jeny λέει:

    Ego eimai dieu8hntriia asfaleias kai o ka8hghths mas zhthse na ftiaksoume mia lista me ta ka8hkonta tou ka8enos kai den ftanoune oi plhrofories pou grafete… katalabate???????

    • Ο/Η techteach λέει:

      Κατάλαβα ότι δεν κατέβασες το μενού Ασφάλεια και Πρόληψη στην εργασία. Από το υλικό που θα βρεις εκεί προκύπτουν τα καθήκοντα του δ/ντή ασφάλειας.

  27. Ο/Η Giannis Tsamis λέει:

    TechTeach euxaristw poli gia tin voi8ia!

  28. Ο/Η jeny λέει:

    Euxarhsto para polu! Me boh8hsate na paro 18 sthn ergasia mou! Ama xreasto kamia allh boh8ia 8a sas to po :-) :-) :-) :-). :-) :-)

  29. Ο/Η jeny λέει:

    Kai ego :-) :-). :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
    :-)

  30. Ο/Η διονυσης λέει:

    τι είναι το χρονοδιαγραμμα??

  31. Ο/Η alex λέει:

    Είναι πολύ λίγα εάν μπορούσατε περισσότερα

  32. Ο/Η mike λέει:

    δεν μπορειτε να το κανετε λιγο πιο λεπτομερες?

    • Ο/Η techteach λέει:

      θα προσπαθήσουμε

      • Ο/Η Elena Diyaneira λέει:

        Συμφωνω οτι ειναι χρησιμο σε σχεση με το τι ζητανε απο παιδια Β Γυμνασιου. Δυστυχως,καμια σχεση με την πραγματικοτητα ομως. Αναρρωτιεμαι γιατι στηριζεται ολοκληρος βαθμος τριμηνου σε μια ασκηση και αν τελικα θα δωσω τα στοιχεια στην κορη μου για να την κανει.

      • Ο/Η techteach λέει:

        Το μάθημα προσφέρει αρκετή ευελιξία στη διδασκαλία και μπορεί να στηριχθεί σε πολυδύναμες ασκήσεις και εργασίες κατά τη διάρκεια του τριμήνου αλλά και όλης της χρονιάς. Επίσης προσφέρει ποικίλες χρήσιμες θεωρητικές γνώσεις. Θα προτείναμε να παροτρύνετε την κόρη σας να ολοκληρώσει έστω τη μια και μοναδική εργασία, με ό,τι θετικό συνεπάγεται αυτό, ως εκπαιδευτική διαδικασία, για το παιδί.

  33. Ο/Η Elena Diyaneira λέει:

    η κορη μου αδυνατει να υποβαλλει τετοια εργασια βαση της διδασκαλιας που προσφερεται στα δημοσια σχολεια της χωρας μας και ζητησε να την ετοιμασω εγω για να μη μεινει χωρις βαθμο. ακομα και οι γνωσεις που απεκτησα απο την εμπειρια μου τοσα χρονια στην αγορα εργασιας δεν αρκουν για να καλυψω τετοιο θεμα. ελατε στη θεση μου, οταν στη σημερινη πραγματικοτητα τετοιες θεσεις παιρνει κανεις ανεξαρτητα απο τα πτυχια και τις γνωσεις του, για να μην περιγραψω και τον ακριβη τροπο. μου ζητατε να πω ψεματα στο παιδι για να παρει ενα χαζοβαθμο τριμηνου.

    • Ο/Η techteach λέει:

      Ως ένα σημειο σας καταλαβαίνω και συμφωνώ. Διαφωνώ σε δυο σημεία: πρώτον, δυστυχώς δεν ειναι θέμα διδασκαλιας στα δημόσια σχολεία, αλλά θέμα ατομικής οργάνωσης του διδάσκοντα. Μπορούμε να απλοποιήσουμε το μάθημα και να εστιάσουμε σε σημεία χρήσιμα για τη ζωή των παιδιών. Καθημερινά προσπαθώ σε αυτήν την κατεύθυνση και εύχομαι να τα καταφέρνω. Και δεύτερον, δε θα ήθελα σε καμία περίπτωση να λέω ψέματα στα παιδιά, αντίθετα μέσα από την ύλη της Β΄ μπορούν να έρθουν σε επαφή με τη σημερινή πραγματικότητα, την όχι και τόσο ευχάριστη. Όμως, κατά την άποψή μου, αυτό δεν αρκεί. Αυτό στο οποίο εστίασα και στην προηγούμενη απάντησή μου είναι ότι, χωρίς να είναι στόχος ο βαθμός, πιστεύω πως πρέπει να διδάξουμε στα παιδιά την επιμονή, τη θέληση, τη μαχητική στάση απέναντι στα προβλήματα. Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο σας έγραψα πως καλό θα ήταν να ολοκληρώσει την εργασία – και όχι ο οποιοσδήποτε βαθμός. Σας ευχαριστώ πολύ για τη συζήτηση, είναι πάντοτε χρήσιμο να ακούμε τους γονείς και τους προβληματισμούς τους. Αν μπορώ να βοηθήσω, είμαι στη διάθεσή σας.

  34. Ο/Η Elena Diyaneira λέει:

    Συμφωνα με το βιβλιο τεχνολογιας τα παιδια χρειαζεται να βρουν ισολογισμους δημοσιευμενους σε εφημεριδες και να εξηγησουν το περιεχομενο τους στην ταξη. περιεχομενο που αμα δεν ειναι λογιστης ειναι αδυνατον να το κατανοησει καποιος. Μετα εγω ειμαι παραλογη? που βλεπετε την εκπαιδευτικη διαδικασια σ αυτο?

    • Ο/Η techteach λέει:

      Σας είπα, όχι, δεν είστε παράλογη. Μιλώ προσωπικα, βέβαια, και σας λέω ότι, όπως θα διαπιστώσετε και από το blog μου, μπορεί ο καθηγητής να κάνει προσαρμογή στα μέτρα των 14χρονων παιδιών. Είναι καθαρά προσωπική μου επιλογή και,δυστυχώς, δεν μπορώ με αυτήν να εκπροσωπώ όλους τους συναδέλφους.

Σχολιάστε

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s